AJuff Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Children's left over lunch of baked beans . . can chooks eat them? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 personally, I wouldn't, too much sugar and salt- not good. Maybe rinse off the sauce and try them with a few? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowy Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Mine love 'em! They don't get many though, only odd little bits of leftovers, usually mixed up as a supper time treat with other leftovers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xScrunchee Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Mine love 'em too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJuff Posted November 4, 2007 Author Share Posted November 4, 2007 Great news as I hate wasting leftover food. Thanks all. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnamon Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Mine love them too, but we don't have them very often here, so they only get them once in a blue moon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...