Old Speckled Hen Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 The postman is wearing shorts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnamon Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Do you mean this years or next years? Our postie Tim wears shorts all year round - we have never seen him in trousers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egluntyne Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Mine tends to....and he has a pair of black crocs.....and his partner has half a dozen hens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnamon Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Funnily enough mine looks after hens too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 ...and I am still trying to persuade mine to get hens. He wears shorts all the time too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dogmother Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Ours wears shorts too - she's 6' tall and blonde, which attracts a few comments. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hillfamily Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 I was told last year by my old Postie that, there is always a competition/bet to find which Postie is the last to change from shorts to trousers in winter :D The real 'die-hard' Posties remain in shorts even in sub zero temps and deep snow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HENthusiastic Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yorkshire Pudding Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Our postie Keith wears shorts even when the weather is awful, because wet legs dry faster than wet trousers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redhotchick Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Don't they get chapped legs?! Maybe they use vaseline or something? The posties you mention are in Sheffield and Cumbria Brrrr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plum Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Perhaps their legs are really hairy. Mine wears trousers. Nippy in Belper! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shirl Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 We're soft down south. I've never seen mine in shorts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...